2011. december 2., péntek

Targa Quad Core PC + CRT Monitor - Jelenlegi ára: 45 000 Ft

Elado Targa 8821 Smart Family PC tipusu szamitogep!
4 magos Intel Core2 Quad
3Gb DDR2 RAM
TV Tuner
1 VGA 1 D-Video 1 HDMI kimenet
640GB merevlemez
WIFI adapter (a szamitogep tetejen lathato feher USB stick)
16in1 memoriakartya olvaso
Teljes specifikacio angol nyelven:  http: //www. targa. co. uk/index. jsp? SID=0&NAV=236&DOC=&PAGE=2492&PCAT=2&PROD=452&PTUBE=10&PARAMS=undefined&PARAMS2=undefined&SPCAREA=undefined
Nemet nyelvu video a szamitogep nagyszerosegerol! : ))http: //www. youtube. com/watch? v=n4BrEDKsLu8
A szamitogen alapesetben nem lesz operacios rendszer, de keresre visszatelepitem az eredeti Windows Vista Home Premiumot. (Melynek a cimkeje a szamitogep tetejen lathato is. )
Dobozaban tudom szallitani.
Korulbelul 3 eve vettem ezt a szamitogepet. Azota nagyon jo szolgalatot tett nekem. Legfokepp Photoshop futtatasara hasznaltam fenykepek szerkesztesere es digitalis rajzolasra. Mindketto tevekenyseg alatt kivaloan helytallt. Konnyeden megbirkozik barmilyen HD felbontaso filmmel. 1-2 jatekot probaltam rajta (pl. C&C Tiberium Wars es Burnout Paradise - ezek is egesz jol futottak, majdnem legjobb grafikai beallitason)
A TV Tuner segitsegevel akar TV-t is lehet nezni a szamitogepen. Ezt sosem probaltam.
Ami a fenti specifikaciokbol nincs meg:
- A Taviranyito adovevojet elkevertem, ugyhogy az, azt nem mellekelem.
- Kezikony
- A gyari beallitasra visszaallito particio
EXTRA
Igeny szerint barmelyiket vagy akarm indkettot ingyen a szamitogephez adom:
- A kepen lathato 17" Samsung SyncMaster  765MB CRT monitort (repedes a monitor jobb felso sarka tajan)
- Microsoft Digital Media Keyboard 3000 billentyuzet telepito lemezzel.
Budapesten (3-as metro Hatar ut kornyeke preferalt) vagy Gyalon szemelyes atvetellel tudom a szamitogepet kezbesiteni.


Jelenlegi ára: 45 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-08 22:08
. Targa Quad Core PC + CRT Monitor - Jelenlegi ára: 45 000 Ft