2011. december 21., szerda

Sídzseki Sundvall női M-es méret fekete - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Eladó ajándékba kapott (Belgiumból, csomagban) igazi kályhameleg totál sportos női M-es méretű hordatlan sídzseki. Túl nagy volt mikor megkaptam, így ráköltöttem nem keveset a kisebbítésre, ami tökéletesen sikerült, de sose hordtam, mert nekem hiába meleg, télire nekem ez rövid. Ennyi. Mivel sose hordtam, sose volt mosva, csak állt a szekrényben. Az egész steppelt, kívül-belül, tépőzáras zsebek, nyakig behúzható kötött pamut anyaggal bélelt nyaki rész, zippzáras, de nagyon jó minőség, szerintem elnyűhetetlen. Még vastag pulóver is bőven aláfér, bár felesleges : -) olyan meleg.
Amúgy tökéletes és nagyon tetszik is, de nem hordom, mert rövid fazon (pont csípőt takaró), s ezért eladó.


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 10:17
. Sídzseki Sundvall női M-es méret fekete - Jelenlegi ára: 4 000 Ft